mandag, desember 04, 2006

Kikki er min venn!



Har snakket med Kikki mi, jeg savner henne. Ho er min venn! ;) hun har også fått seg blogg.hurramegrundt! kristineblomberg.blogspot.com
Anne har også fått seg blogg :D http://www.vgb.no/18148

I dag har jeg vært skikkelig lite effektiv. har vært på kaffebaren en liten tur. der sølte jeg masse te på meg selv. jeg har funnet femti kr på flakslodd i dag. det er stort sett alt jeg har gjort i dag. :-s
ja, dette ble nå veldig rart. men men.. kommer sterker tilbake!
Lykke til med eksamen i morgen,kjære :D

3 Kommentarer:

Klokken 06 desember, 2006 19:32 , Blogger iD. sa ...

hehe. det er KiTTi din jo;p

 
Klokken 06 desember, 2006 20:18 , Blogger Anepane sa ...

kooom da kitty kitty kitty! :P

<3!

 
Klokken 07 desember, 2006 17:36 , Blogger iD. sa ...

hehe, eg tenke mest på Kitty i that 70s show eg!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden