mandag, desember 11, 2006

færdiiiii

Jeg har nå offesielt avsluttet min dokumentarfilm eksamen. Så får det gå som går.. Jeg har gjort mitt. Det føles bra :D

*juleferie*

I dag har jeg og Anja vært i Gøss. Vi møtte Terje, og det var kjempekoselig. One of a kind! Også traff vi Lars Erik. han skulle gi oss tilbakemelding på eksamene våre. Like engasjert som alltid han vett.. Det var koselig å være der igjen. Veldig rart egentlig.


Og i morgen skal jeg først til Ida og spise julegrøt og drikke julebrus sammen med vokalane mine. Så drar vi sammen ned til Annepanne der vi skal vorse :D også er det klassefest på Felix. Jeg tror det blir en flott dag :D endelig en dag uten eksamens jobbing! Onsdag drar jeg og min kjære til oslo. Vi skal gjøre minst mulig tror jeg. shoppe litt og besøke Sebastian og Simen. Det blir nok bra :) godt å slappe av etter eksamenshelvete.

Bare snøen kommer nå så blir det bra. Til helga kommer både Kikki og Emma hjem til bygda og landet. Det blir fint å ha de tuppene tilbake!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden