fredag, desember 29, 2006

Kjære Gud!

Det jeg ønsker meg mest i heele verden akkurat nå, er at jeg plustelig skal oppdage at jeg har blitt lurt hele mitt liv og egentlig ble født i 1986. Dette hadde vært greit. Lite sannsynlig :( Litt mer sannsynlig, men lell ikke så mye.. er at Rune og Ryk og Reis bestemmer seg for å ha 18års grense på nyttårskvelden! Det hadde vært helt fint! Det er alt jeg ønsker meg! hvertfall akkurat nå...

Det var jo så gøy i fjor...

Sitat mexicoparty: "litt" fulle anonyme jenta: "jeg tror egentlig ikke at det er alkohol i tequila jeg faktisk" Tror ho tror mer på det i dag :p

2 Kommentarer:

Klokken 29 desember, 2006 23:40 , Blogger Eva sa ...

Søte lille Ane :)

Savne dej!

 
Klokken 30 desember, 2006 20:20 , Blogger Anepane sa ...

savner deg og..! vi sees om *telle* ni dager :D gleder meg

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden