mandag, januar 01, 2007

...all u crazy people come and jump around!

Godt nyttår, godt folk :D

Jeg startet min nyttårsfeiring med en kjempekoselig middag med jentene mine oppe hos Kikki. Så kjørte mamman Beate oss til skytterhuset (skyttermoen? :P) der Frants hadde bedt inn til lag. Vi ble vel litt viggo'er der, så forlot stedet forholdsvis fort. men det var veldig hyggelig å komme innom å hilse på :) Så ble vi splitta... Noen gikk av på samf.huset i Øyer, mens jeg og Kristin fotsatte til sentrumen og Hafjell. Planen var Ryk og Reis, og det gikk bra. tross en jævla 20års grense. Men Siw er best og fiksa meg inn :D Ikke mye kjentsfolk, men jeg kosa meg fælt sammen med min kjære :D Og lo mye sammen med Kristin og Audun. Veldig koselig kveld... :D Absolutt bedre enn forventa!

Nå skal jeg snart dra til Hege. Hele jula har hele gjengen vært samla og kosa oss fælt, men i kveld er det siste gangen på et halvt år. Hege skal jo til Australia og surfe og levet livet! Lucky bastard...

4 Kommentarer:

Klokken 01 januar, 2007 21:14 , Anonymous Anonym sa ...

Happy newyear darliing <3

 
Klokken 02 januar, 2007 12:58 , Anonymous Anonym sa ...

Ane min, kommer du snart på besøk?

 
Klokken 03 januar, 2007 00:43 , Blogger iD. sa ...

godt nyttår ane banane min venn!
du kan få vere med til lasse min, det er nesten som australia. berre bedre bølger!.....

 
Klokken 05 januar, 2007 22:12 , Anonymous Anonym sa ...

sjelefrenden! jeg stakk plutselig bare innom hjemmesida mi, som jeg ikke har vært på sånn seks måneder, åsså hadde jeg fått hilsen! og jeg ble akkurat så glad som du sa jeg ville bli :D jeg e rglad i deg og savner deg masse og kom å besøk meg!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden