mandag, januar 08, 2007

kortholder, hvor er du? :(

Jeg stod på dokumentarfilm eksamen! :D
Jeg fikk jobb på Peppes :D
Hurra for meg!

Jeg og Marna har gått tur i dag..

Også har jeg mista kortholderen min tror jeg. med førerkort, studentbevis og bankkort. Har sperret bankkortet og i morgen tidlig må jeg innom Mr. Lensmann så jeg får lov til å kjøre bil alikevel. Tror jeg presterte å miste hele driten ut av jakkelomma mi når jeg tok heisen opp på jobb søndag. hmm... Så hvis noen har sett en sølv "rosemalt" (veldig pen) kortholder; let me know! Kan ikke friste med finnerlønn, men kanskje en klem eller en kjeks eller noe.

Har fri i helga og skal på Sør-Tretten fest. Da skal jeg og Christin rocke! :)

....jeg savner siw. jeg håper hun vil flytte til Øyer igjen, men hun vil ikke tror jeg. :(

3 Kommentarer:

Klokken 08 januar, 2007 23:47 , Anonymous Anonym sa ...

greit det Ane! Hvis det skal være sånn så.. du vil ikke rocke med meg nei?! :(

 
Klokken 08 januar, 2007 23:47 , Anonymous Anonym sa ...

greit det Ane! Hvis det skal være sånn så.. du vil ikke rocke med meg nei?! :(

 
Klokken 09 januar, 2007 19:26 , Blogger Anepane sa ...

hehe.. du har jo aldri sagt du skal melde deg på. sendte akk mld til deg faktisk. men du veit jo at vi alltid rocke,cættis ;) da blir det konge :D

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden