søndag, februar 11, 2007

tjæ!

hmm. lenge siden sist. har ikke så mye å oppdatere om egentlig. jeg lider nok av vinterdeprisjon. sover mye, har ingen energi og ingenting går min vei. føles det som.

var ute i går. nesten alle vokalane var på vorse:) før vorse var jeg hos ida og spiste gryte. det var kjempekos=)

hmm. hva annet har skjedd? jeg overlevde peppes-opplæringsuka. liker meg der tror jeg. er ikke flink enda, men det kommer seg forhåpentligvis. Og arbeidskravoppgava vår gikk greit. håper vi. Jeg og Morten har vært sammen i 2,5 år. hurra for oss!<3 og jeg savner hege!

dessuten er det 20blå ute, er det rart man blir deppa?? take me away. anyone?

!! UKA på HiL 17.-24 feb !!

1 Kommentarer:

Klokken 11 februar, 2007 19:52 , Blogger iD. sa ...

please take me with you!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden