lørdag, februar 17, 2007

:Dhurra!

Våknet til en glad melding på mobilen i dag tidlig: "Hei. Klokka 01:20 kom Emil til verden. Det var en liten krabat på 4180 gram og 52 cm lang. Alt står bra til med alle." Hurra, jeg har blitt tante igjen :D

Ellers har jeg vært på skolen fra 10:00 til 23:00 ca... jobba med tv = ) har vært prod.ass. i dag og det har vært ganske gøy. og sendinga gikk veldig bra syns jeg. jeg har vært med å rigga inn og ut av studio. På mandag skal jeg være insp.studio. det blir spennende!! De som har Canal Digital kan se sendingen, klokka åtte. ellers så kan alle andre se den på ukatv.no Hurra!

og i morgen skal jeg værra i teltet. det blir koselig. kom å drikk øl :) forhåpentligvis rekker jeg også innom sykehuset på besøk =)

5 Kommentarer:

Klokken 18 februar, 2007 23:06 , Blogger Sissel sa ...

gratulerer tante!
Vi som er tanter ruler !

 
Klokken 20 februar, 2007 18:41 , Blogger Eva sa ...

Ane du e verdens tøffeste inspillingsleder, woot! :)

 
Klokken 20 februar, 2007 19:12 , Anonymous Anonym sa ...

hey! fint navn da ;)

 
Klokken 22 februar, 2007 12:55 , Blogger iD. sa ...

hurra:D
hurra:D
hurra:D

tante ane!
lure på om den gutten lika meg like godt som sebastian:p

du rocka som insp!!
dritflink!

 
Klokken 05 mars, 2007 21:38 , Blogger Unknown sa ...

gratulerer som tante igjen. eg saknar deg.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden