tirsdag, februar 13, 2007

L Y D B I L D E H J E L P!

Jeg skulle gjerne laget et l y d b i l d e. en presentasjon av meg selv. kan noen hjelpe meg? jeg trenger hjelp til alt. både teknisk og innholdsmessig. .snarest.
takk :)



-----



Nå er det snart uka07 :D hurra! det blir mye gøy. Kom å drikk øl i teltet og treff meg. Ane Lunheim - telthelt! hurra! også må dere se på ukatv. uka.hil.no hurra! På tirsdag skal Emma feries. i teltet tror vi. også skal vi på bingo'n å le av Zahid Ali. det blir en finfin uke. hurra!



Andre ting;
* Grays Anatomy, sesongslutt i kveld. helt for jævlig vettu!

* Har sendt mail med Hege down under, og man ble glad av det :)

* Komkomkom på Peppes i Hafjell. der er fint!

* Kjærleikensdag i morgen. Jada, det er en amerikansk tradisjon og vi er norske og alt det der. men det er fin dag å sette litt ekstra pris på de man er glad i. Jeg vil bare herognå minne alle mine kjære venner, nære som fjerne om at jeg er meget glad i dere alle i hop!

* Eva har informert meg,via sin blogg, om at i dag er den store tannbørstebytte dagen. Jeg har ikke byttet i dag..

* Noen som vil værra med ut i Øyer snart? ikke at jeg har tid eller penger, men jeg har så forferdelig lyst.

* Siw, får jeg se deg igjen snart?

* <3

Edit: Grays Anatomy skal aldri sees aleine mer. herrejemenini så trist!

3 Kommentarer:

Klokken 14 februar, 2007 13:37 , Blogger Anepane sa ...

å,hurramegrundt. jeg trudde ikke du kom. teltet skal stå på oversiden av skolen. ved den rød kunsten vår vettu ;) der blir'e øl! og det er greier på bingo'n hver dag :) men zahid ali er tirsdag kl 22:oo. å,håper du kommer! det koster 200kr, send mld så skal jeg kjøpe til deg :) åhurra!

 
Klokken 14 februar, 2007 20:26 , Blogger Eva sa ...

Å de som hjelper Ane kan godt hjelpe meg og. For jeg vet ikke hva det er en gang.

Jeg vil til Peppes! Kanskje eg kan komme etter jobb ein dag!

 
Klokken 15 februar, 2007 01:06 , Blogger iD. sa ...

og alle som hjelpe ane og eva kan hjelpe meg. (HJELP MEG MEST!!!!)
dessuten er greys ikkje for enslige tittare! eg blir med ut i øyer, og eg komme snart på peppes, kanskje en lørdag eg og eva jobba ilag!

eg gleda meg til tirsdag når eg skal feste med vennane dine:*)
de er så søte!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden