lørdag, mars 10, 2007

eksamenstid igjen :S

lenge siden siste oppdatering nå gitt.. jaja,ikke mye har skjedd uansett så.

studentuka gikk veldig bra :) veldig gøy å få være med på ukatv produksjonen,og teltet var koselig =)
nå om dagen er det eksamensforbredelser det går i. eksamen i film- og fjernsynsanalyse er førstkommende torsdag,og jeg tror ikke jeg ligger så veldig godt ann egentlig. Men skal prøve å jobbe litt mer med filmene og få litt mer oversikt over det på den måten. det er vanskelig :( bare jeg står er jeg glad :) og etter eksamen er det lang helg, med helt frii :D fredag,lørdag,søndag og mandag. hurra! de eneste planen jeg har er fredag: frisørtime. lørdag: spa. stakkars meg :p Gleeeder meg :D Blir vel forhåpentligvis tømt noen vinglass eller et par ølflasker i løpet av helga og. gjerne lørdagen. noen med?

har bodd koselig på lillehammer hele uka, love u ;)
helga blir jobbing og lesing. juhu!

2 Kommentarer:

Klokken 10 mars, 2007 18:31 , Blogger iD. sa ...

seriøst?? SPA??? hello!!! me want to come!!

 
Klokken 12 mars, 2007 17:08 , Blogger Sissel sa ...

Lykke til m eksamen vennen!
And enjoy ur day at the spa! Håper vi sees asap. miss u bigtime!<3

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden