søndag, mars 18, 2007

mitt liv akkurat nå!

eksamen er ferdig :D èn igjen!
Ane's weekend of fun er snart ferdig :(
Spa'n som var helt fantastisk er ferdig :( en gang til?
frisøretimen er ferdig :(
teit årsavgift er betalt :)
-noe som fører til at jeg er super b l a k k ! :(
jeg skal være med ida i hafjell i morgen :)
vaktlista for påska for kommet :-/
- har fri langfredda og søndagen. noen som vil leke alkohol leker? :)
våren kommer snart :D
jeg har vært håndholdt ass. på et hopprenn som aldri ble :)
Jeg har ny veske, og ny topp :)
j
eg har en pen kjæreste!:)
-og søte venner :)
jeg har mange venner som ikke er i norge akkurat nå.. :( hvorfor er jeg her da?
jeg har begynt å henge på facebook! haha.. skjønner det ikke!
og sånn hadde det sett ut uten for vinduet mitt hvis det var sommmer og natt :)









2 Kommentarer:

Klokken 18 mars, 2007 20:38 , Anonymous Anonym sa ...

Line synes du var søt som håndholdt ass. på fredag Ane:) men gjorde jo ingenting at hopprennet ble avlyst. jeg fikk dansa OL-floka og sett Anders Jacobsen så jeg var storfornøyd med kvelden:)

 
Klokken 18 mars, 2007 22:16 , Blogger Anepane sa ...

hehe,takk :p
jeg hadde gledet meg litt til å se de hopp egentlig, men samtidig ble det jo mer å gjøre for oss når det ble utsatt og avlyst.så helt greit:) fikk sett bjørn einar romøren spille play station og høre mye artig musikk så slettes ikke en dum kveld ;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden