fredag, mars 30, 2007

påskeferie

Jeg har nok litt ubesvist tatt en tidlig påskeferie nå. Det er jo så fint vær og jeg har ikke så mye fri i påska liksom. hvorfor ikke?
Mandag var jeg og morten hjemme, satt lenge ute i sola og slappet av. vant femti kr på flakslodd og drakk flaskecola :) nais! Tirsdag var jeg en liten tur på skolen faktisk. Og onsdag dro jeg på en impulstur til hamar. spiste middag med sissel og gunna og kosa meg fælt. "Hey,sissel! Big Tasty med Qupe,takk!" haha! Torsdag fikk jeg med sportymorty til hafjell. Jeg hadde det hvertfall gøy :D i dag er det fredda og jeg sitter å lurer på om jeg skal dra på skolen til kvart over ett, eller om jeg ikke skal dra i det hele tatt :p
I morra begynner påska for meg. Jobb! :s da skal jeg jobbe helt frem til langfredag. Det blir en god fri dag. på kvelden skal på 3mkfest hos gro, gleder meg masse:D jobb lørdag igjen, og fri søndag =) Blir nok gøy, håper på masse penger :)

God påske, godt folk :D

6 Kommentarer:

Klokken 30 mars, 2007 17:16 , Blogger Eva sa ...

Du asså, kommer ikke på skolen og greier! Jo Sondre og Håvard kommer til å grine seg i søvn i natt. Åe, eg ska jobbe når du har fri :(

 
Klokken 30 mars, 2007 22:07 , Blogger iD. sa ...

korfor komme jo sondre og håvard til å grine?? håvard er jo heime...
GOD PÅSKE ANE MIIIIIN =)

 
Klokken 01 april, 2007 20:44 , Blogger Eva sa ...

Fordi Ane ikje va på seminaret deres, og det vasje du heller og då var det ihvertfall trist å ha seminar må du tro!

 
Klokken 02 april, 2007 20:27 , Blogger Kristin Nymoen sa ...

Tjoho Ane!
Tenkte e skulle si e gleder mei til fæst på fredag e også.. . Tihi!
Vi må lage vors;)
Glad i deg!
HUG

 
Klokken 03 april, 2007 18:32 , Anonymous Anonym sa ...

fucking hell, i wanna be in norway during easter...........aaaahhh.... it's still summer here and i'm drunk again! But it's only 2 months until i go home so i'm happy.. not that i wanna leave australia but i miss u people!!! have fun,love u:D

 
Klokken 03 april, 2007 21:00 , Blogger Sissel sa ...

vil du ha ketchup eller pepper? LOL

Fredag kommer til å rocke!WE both know why! men vi tar vel et par pils før vi starter for fullt på lhmr?
God påske sweetheart <3

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden